tiistai 29. tammikuuta 2013

Asiakaspalvelua Hammaspulssin tapaan osa 2

Pari viikkoa sitten kirjoitin ei niin onnistuneesta asiakaspalvelukokemuksestani Hammaspulssin kanssa. Tänään minuun otettiin sieltä päin yhteyttä.

En muista soittajan titteliä, mutta puhelu oli oikein asiallinen ja soittaja oli selvästi hyvin kärryillä nykyajan menosta. Sähköpostiosoite luvattiin korjata paremmin nimetyksi, mutta sähköistä ajanvarausjärjestelmää ei ole kuulemma ihan vielä luvassa.

Harmi sinänsä, itse edustan ainakin sitä ihmisryhmää joka käyttää mieluiten nettipohjaisia systeemejä eikä innostu jonotusmusiikin kuuntelemisesta luuri korvalla. Ja meitä alkaa olla aina vain enemmän ja enemmän.

Ja koska asiaan suhtauduttiin näin ymmärtäväisesti, on Hammaspulssi ansainnut tämän toisenkin postauksen joka toivottavasti nousee edellisen kanssa yhtä korkealle. Ehkä vielä varaan sieltä ajankin kun heidän yksikkönsä sattuu olemaan suhteellisen lähellä enkä ollut viimeksi oikein tyytyväinen Kauppatorin Hammaskeskuksessa käyntiini.

Alkuperäinen kirjoitus, juttua on katseltu 148 kertaa 29.01.2013 mennessä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä toki kommentti tai kysymys.