maanantai 25. marraskuuta 2013

Näin DNA palvelee

Viimeksi taisin mainita että vaihto Saunalahdesta DNA:han ei vielä kaduta. Nyt se alkaa jo pikkuisen ketuttamaan.

Olin asioimassa kauppakeskuksessa ja kuljin DNA-pisteen ohitse. Ruudulla pyöri kiinnostava tarjous ja päätin poiketa sisään. Asiakaspalvelija katseli tietojani koneeltaan ja kyseli että olenko uusi vai vanha asiakas (tätä siellä ei ilmeisesti näy). No olen sekä uusi että vanha asiakas, mutta mitäs se siihen kuuluu, tarjous ei ollut tarkoitettu vain uusille vaan myös vanhoille asiakkaille.

Asiakaspalvelija innostui kertomaan minulle DNA:n kahdesta eri järjestelmästä. Ilmeisesti asiakastietoja siirretään pikkuhiljaa kivitauluilta reikäkorteille. Asiakaspalvelija kehoitti ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Pieni katumus alkoi jo hiipiä kauluksesta sisään. Aikaisempi asiakkuuteni DNA:lla ei sekään ollut ongelmaton.

En ole erityisen suuri jonotusmusiikin ystävä, joten hoidan asioitani mielellään netissä tai sitten ihan liikkeessä. Liike oli nyt poissa laskuista joten menin nettiin. Ilmeisesti kivitauluni tai reikäkorttini ei ollut vielä valmis. Tai sitten kivitaulu oli reikäkorttijonossa, kukapa tietää. Liittymän vaihdosta on kuitenkin jo sen verran aikaa että vuonna 2013 luulisi minut olevan jo kirjattu asiakkaaksi.

DNA verkkopalvelu
Mahtaakohan laskukaan tulla kun en ole asiakas.

Nyt sitten jo kaduttaa. Onko ahneella taas paskainen loppu ja 150 eurolla ostin itselleni 2 vuotta kärsimystä. Laskutuksen kanssa DNA ei ole koskaan ollut kovin etevä ja odottelen myös innolla että millaisia arpalipukkeita sieltä napsahtaa.

DNA:lle minulla on kuitenkin pari vinkkiä. Kun koulutatte myyjiänne, kertokaa niille että maksavat asiakkaat eivät ole kiinnostuneita onko teillä kaksi, viisi vai seitsemän erilaista järjestelmää. Asiakasta kiinnostaa palvelu. Ja seuraavan kerran kun mainostatte jotain, niin varmistakaa että voitte sen palvelun myös tarjota. Jos ette voi, on mainonta harhaanjohtavaa. Harhaanjohtava markkinointi on lainvastaista. Ja vaikka kukaan ei siitä tulisikaan vaatimaan päätänne vadille, niin asiakasta alkaa vituttaa. Asiakasta vituttaa myös se että se joutuu soittamaan asiakaspalveluun koska verkkopalvelunne ei toimi oikein.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä toki kommentti tai kysymys.